reklama

Zdieľajte, lájkujte ... a iné, spolu to dokážeme !!!

Na jednej strane ma to baví (pretože som človek zvedavý), sledovať ten boj proti veterným mlynom, na druhej strane ma to už trochu sere (ale fakt len trochu). Boj obyčajných ľudí, proti štátu. Ako skoro každý, mám vytvorený profil na sociálnej sieti facebook, patrím do / alebo páči sa mi tá či oná skupina ktorá je za tú či onú myšlienku, mám tam niekoľko „priateľov“ ktorí sa silno angažujú v zabíjaní svojho času pre dobro veci. Jednou zo skupín do ktorej „patrím“ (jej správca odo mňa za môj tichý sú-hlas nič nepýtal) je skupina Dekriminalizácia marihuany na Slovensku. V posledných povedzme troch týždňoch tu víria debaty ako keby za každý neskutočne „cenný a objavný“ komentár bolo platené (môžem potvrdiť, že to nie je pravda, cteného administrátora tejto skupiny osobne poznám, a môžem s istotou povedať, že je to človek, aj keď nie síce bezúhonný, ale spravodlivý a s jasnou víziou). Na margo toho treba podotknúť, že na Slovensku je bez úhony už len málokto, pretože tu máme strašne veľa tabuliek a štatistík a zákonov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

.... „mladíkovi (17r.) z Bánoviec polícia našla 0,1g (alebo 1g ??) drogy marihuana, hrozí mu 1,5 až 3 roky odňatia slobody“ .... „ 22 ročného muža zo Senice polícia zadržala s marihuanou o váhe 18,3g, hrozí mu až 10 rokov za mrežami“ .... Za poslednú dobu dve správy (okrem iných) ktoré bohato stačia na to, aby sa po neviem koľký krát strhli prudké debaty, takpovediac o ničom. Stále dokola a dokola tam individualisti a isto charakterovo silné persóny bez vady vypisujú o nespravodlivosti, o útlaku a intolerancii, o tom ako sa už na to nemôžu pozerať a na protest si „hneď teraz zapália jointa“. 95% z nich ( pozor, na svete je ďalšia štatistika) je zdravých, resp. neužívajú marihuanu ako liek, a jediné čo im je proti srsti je to, že si proste nemôžu slobodne zapáliť brko, tobôž vypestovať si kytku, pretože je to trestné. Väčšine týchto ľudí ide v konečnom dôsledku len o vlastné pohodlie, ale aspoň sa deje niečo, za čo sa môžu schovávať. Sere ich že si bez stresov nemôžu v obľúbenom podniku odpáliť množstvo menšie než veľké, sere ich že to je strašne drahé (a že za to môže vláda), sere ich, že kvôli tomu musia byť stále nasraný a že keď sa nafajčia nie je to také ako kedysi na začiatku (myslím, že toto vláde za vinu nedávajú). A mňa trochu (ale fakt len trochu) serú tieto ich prázdne reči.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak si niekto fakt myslí, že vytvorením „nejakej“ skupiny, prípadne spísaním protestnej petície ozaj niečo dokáže, tak je vůl. Isteže sa teraz niektorí ľudia doslova „poserú“ a začnú opäť dokola omieľať to svoje „ vždy je lepšia aspoň nejaká iniciatíva ako žiadna“ a podobne. Nech mi s tým vylezú na kopec. Veď je to smiešne, ako keby si nedokázali uvedomiť, že obyčajný človek tu proste nebude mať nikdy posledné slovo, či je vinný alebo nevinný a to že sa postavia a vyjdú do ulíc (a ako s ukázalo za posledné 2 roky, moc sa im nechce) umožní vláde len lepšie namieriť. A vôbec, buďme radi, že existujú aj gumové projektily, to by čochvíľa nemal kto protestovať, pretože je nás toľko nespokojných.

Michal Ondrášik

Michal Ondrášik

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... na svete je furt veľa ľudí, ktorí aj napriek tomu, že žijú v blahobyte, ráno vstanú a bedákajú, aký je život ťažký !!! čo mám potom hovoriť ja ?! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu